Help desk

Informatyczne wsparcie naszych mobilnych serwisantów

  • działamy na terenie woj. śląskiego oraz woj.ościennych,
  • każdy z naszych partnerów posiada indywidualnego opiekuna,
  • jesteśmy do Państwa dyspozycji 24/h. ,
  • większość awarii usuwamy w ciągu kilku godzin, 
  • udostępniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  • konsultacje i pomoc w doborze odpowiedniego sprzętu informatycznego.

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które jako nieliczni wykorzystujemy w codziennej pracy, możemy reagować na potrzeby naszych partnerów jeszcze szybciej
Większość usterek oraz problemów z działającymi aplikacjami zainstalowanymi na komputerze w Państwa placówce w tym również systemem mMedica, usuwamy zdalnie (on-line), praktycznie zaraz po zgłoszeniu
Usługa ta nie jest dodatkowo płatna w ramach naszej umowy i nie naraża na dodatkowe koszty dojazdów, a co najważniejsze skraca czas usunięcia awarii czy pomocy Państwa pracownikom, do absolutnego minimum. 
Zawsze mają też Państwo możliwość obserwacji wszystkich czynności wykonywanych przez naszego serwisanta na monitorze swojego komputera w trakcie zdalnego podłączenia, co sprawia, że nasza praca jest transparentna i przejrzysta.